Garantie en klachten


Niet tevreden? Laat het ons weten!

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Dan willen we dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Vaak kunnen we je na een e-mailtje of even chatten meteen naar tevredenheid helpen. Laat het ons weten!

Matchacha Klantenservice

Gemakkelijk en snel chatten met onze klantenservice.

Stuur een e-mail naar: klantenservice@matchacha.nl.
Gebruik het contactformulier onder aan deze pagina.
Bel met onze klantenservice: 085-06 06 599 (lokaal tarief).
Of bekijk de meestgestelde vragen.

Openingstijden

Maandag: 13.00 tot 17.30 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 10.00 tot 17.30 uur
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Matchacha is aangesloten bij WebwinkelKeur

Leidt jouw klacht niet tot een oplossing, dan kun je geschil voor bemiddeling aanmelden bij de Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie (EU) ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Dit ODR-platform vind je op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de EU.

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Contactformulier

Je kunt je klacht bij Matchacha ook via onderstaand contactformulier aan onze klantenservice melden.