Garantie & Klachten


Niet tevreden? Laat het ons weten!

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Dan willen we dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Vaak is het met een e-mailtje of even chatten al snel opgelost. Laat het ons weten!

Matchacha Klantenservice

Gemakkelijk en snel chatten met onze klantenservice.

E-mail sturen naar: klantenservice@matchacha.nl. Of maak gebruik van het contactformulier onder aan deze pagina.

Bellen met onze klantenservice: 085-06 06 599 (lokaal tarief)

Meest gestelde vragen bekijken: Klik hier

Openingstijden

Maandag van 13:00 tot 17:30
Dinsdag van 10:00 tot 17:30
Woensdag van 10:00 tot 17:30
Donderdag van 10:00 tot 17:30
Vrijdag van 10:00 tot 17:30
Zaterdag: 11:00 tot 17:00
Zondag: Gesloten

Matchacha is aangesloten bij WebwinkelKeur

Leidt jouw klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Contactformulier

Je kunt bij Matchacha ook je klacht via onderstaand contactformulier aan onze klantenservice melden.